1 2 3 4 5
< Vorige

Iv-Infra maakt integraal ontwerp voor Dé Entree Amsterdam

Iv-Infra maakt integraal ontwerp voor Dé Entree Amsterdam juni 2017 - Prettig, veilig en goed bereikbaar: Amsterdam krijgt een nieuwe entree! Met meer water, minder auto’s en meer ruimte voor voetgangers en fietsers. Daarvoor wordt in de komende vijf jaar de centrumzijde van Amsterdam Centraal over de hele breedte van het stationseiland volledig vernieuwd. Als alles volgens plan verloopt, gaat het werk in 2018 van start en gaat dit project in totaal zo’n vijf jaar duren. 

Aanlegplaatsen voor tankers Fujairah naderen voltooiing

Aanlegplaatsen voor tankers Fujairah naderen voltooiing juni 2017 - De loading en mooring platforms, breasting dolphins, catwalks en nieuwe oeverbekledingen in de snel groeiende haven van Fujairah, aan de oostkust van de Verenigde Arabische Emiraten, zullen op korte termijn worden opgeleverd. Iv-Consult had hiervoor in een zeer kort tijdsbestek het definitieve ontwerp afgerond, in nauwe samenwerking met Gulf Foundation FZE, een Arabische klant met Nederlandse wortels. Eind mei waren de...

Iv-Infra wint Innovation Award ZHZ 2017

Iv-Infra wint Innovation Award ZHZ 2017 juni 2017 - We did it! Iv-Infra heeft woensdagavond 14 juni de Innovation Award ZHZ 2017 in ontvangst mogen nemen voor het proefbelasten van bruggen. 

Risicogestuurd instandhoudingsadvies voor wel 800 kunstwerken

Risicogestuurd instandhoudingsadvies voor wel 800 kunstwerken juni 2017 - De landelijke dienst Grote Projecten en Onderhoud van Rijkswaterstaat heeft Iv-Infra opdracht gegeven voor het project Instandhoudingsadvisering Kunstwerken 2017-2020. Het betreft het vervolg op de recentelijk door Iv-Infra succesvol afgesloten opdracht Instandhoudingsadvisering Kunstwerken 2013-2015 waarbij Iv-Infra bij ruim 1250 kunstwerken de risico’s heeft geïnventariseerd en advies heeft uitgebracht aan de...

Iv-Infra installeert honderden draadloze tilt sensoren Botlekspoortunnel

Iv-Infra installeert honderden draadloze tilt sensoren Botlekspoortunnel juni 2017 - Door infrastructurele wijzigingen boven en in de nabijheid van de Botlekspoortunnel kunnen mogelijk deformaties optreden. Om de veilige bereidbaarheid van het spoor te kunnen garanderen moeten deze zettingen ten gevolge van de werkzaamheden gemonitord worden. Daarvoor is onderzoek gedaan naar de maximaal toelaatbare vervormingen van de voegen tussen de tunnelsegmenten. Uiteindelijk is de vraag om een automatisch...
1 2 3 4 5
< Vorige

Download Ivormatie